CENTRUM DVERÍ Partizánske (ďalej len dodávateľ)
1, Podmienky platia pri nákupe tovarov a služieb od dodávateľa.
2, Zákazník nakupuje tovar a službu od dodávateľa tak, ako je uvedené v objednávke podpisom, prípadne potvrdením v mailovej komunikácii. Ako súhlas s objednávkou postačuje aj uhradenie zálohy. V prípade objednávky montáže je zadaná do výroby až po obhliadnutí vedúcim technikom dodávateľa, ktorý si termín obhliadky dohodne so zákazníkom telefonicky najneskôr do 3-och pracovných dní od objednávky.
3, Zákazník pri objednávke uhradí dodávateľovi zálohu podľa dohody ( v závislosti od druhu tovaru). Zvyšok celkovej sumy sa uhrádza v deň montáže technikom po namontovaní diela v hotovosti, prípadne v deň montáže v predajni dodávateľa. Tovar je majetkom objednávateľa až po uhradení celkovej ceny.
4, Nakoľko objednávka je záväzná , je potrebné tento fakt brať do úvahy pri jej uzatvorení. Záloha je vratná v plnej výške iba v prípade , že dodávateľ nie je schopný z dôvodov zapríčinených výrobcom dodať tovar a službu objednanú zákazníkom. Akékoľvek zmeny je potrebné zaslať do 24h. Následne nevieme garantovať možnosť úpravy objednávky vo výrobe.
V prípade zrušenia objednávky zákazníkom bude z celkovej sumy objednávky odrátaná suma :
10% do 3och dní od objednávky, 20% do 10 dní od objednávky, 30% do 20 dní od objednávky,
50% po termíne dodania – v prípade , že zákazník zruší objednávku po dohodnutom termíne montáže.
5, Montáže je realizovaná zaškolenými technikmi s oprávnením na montáž.
6, Technici nie sú oprávnení robiť akékoľvek zmeny v objednávkach dodatočne.
7, Pri montáži je zákazník povinný zabezpečiť na dohodnutý čas zodpovednú osobu , ktorá sa bude nachádzať v bytovej jednotke montáže. Je povinný zabezpečiť prístup do všetkých priestorov, kam sa majú výrobky montovať, prístup k elektrine a vode. Montáž môže byť prevedená iba v priestoroch kde je vlhkosť nižšia ako 50% a teplota vyššia ako 15°C. V prípade montáže podlahy na podlahové kúrenie je potrebné dodržať podmienky pokládky určené výrobcom podlahy.
8, Pri demontáži pôvodných zárubní – pokiaľ takáto služba bola objednaná - je riziko poškodenia omietok a dlažieb a zákazník je na to pri obhliadne vedúcim technikom upozornení a nie je preto oprávnený žiadať akúkoľvek náhradu od dodávateľa.
9, Termín montáže uvedený v objednávke sa dodávateľ snaží dodržať vždy, ale je len orientačný a nie je možné v prípade dodania neskôr žiadať akúkoľvek náhradu. V prípade, že termín dodania nie je dodržaný podľa dohody pri objednávke o viac ako 10 dní je možné žiadať zľavu z celkovej ceny objednávky nanajvýš do výšky 10%.
10, Kovová zárubňa na vchodové dvere je v niektorých prípadoch prinesená a namontovaná v základnej farbe. Dodatočne si zákazník môže objednať náter hnedou alebo bielou farbou, v prípade požiadavky na náter iným odtieňom je potrebné špecifikovať v objednávke. Nátery sa robia väčšinou do 7-10 dní od montáže podľa dohody.
- Na tovar a služby je poskytovaná zákonná záruka 24 mesiacov, pokiaľ výrobca neuvádza predĺženú záruku. V prípade predĺženej záruke je podmienkou montáž od autorizovanej firmy výrobcom.
- Reklamácie: Zjavné vady , chyby v množstve, nesprávne dodané dielo, poškodenie, je kupujúci povinný reklamovať ihneď pri preberaní tovaru. Reklamácia musí byť evidovaná vždy písomne a podložená fotografiami. Je potrebné zhotoviť 3 fotografie každej reklamovanej veci, fotku celého kusu, detail chyby a fotografiu štítku. Každý kus tovaru je na obale označený výrobným štítkom. V prípade riešenia reklamácie s výrobcom, má výrobca povinnosť sa vyjadriť a navrhnúť spôsob riešenia do 30dní a následne je objednávateľ oboznámený s termínom výroby a výmeny – dodania reklamovaného tovaru. V prípade nutnosti výroby nového tovaru je termín dodania rovnaký ako pri objednávke.
- Dodávateľ nezodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru, rovnako ani za vady vzniknuté nesprávnym postupom pri montáži, preprave či inej manipulácii.
- Potvrdením objednávky vyjadrujú obe strany súhlas s obchodnými podmienkami, ktoré sú uvedené na web stránke dodávateľa a k nahliadnutiu v predajni.